Majorka 05.10 - 17.10.2012r.

A jednak ponownie Hiszpania, wybór padł na Majorkę. Rozważaliśmy dwa kierunki - Kreta lub Majorka. Porównując statystyki warunków atmosferycznych w październiku z poprzednich lat Majorka wypadła korzystniej. Skorzystaliśmy z bezpośredniego połączenia Poznań - Palma de Mallorca, powrót Palma de Mallorca - Bruksela (Charleroi) - Wrocław. Kilka chwil przed lądowaniem ukazała nam się północno - wschodnia część wyspy z długą plażą i turkusową wodą, przy miejscowości w której znajdował się nasz hotel. Po wylądowaniu udaliśmy się do biura www.shuttledirect.com, w którym mieliśmy wykupiony transfer do hotelu, stąd zostaliśmy skierowani do odpowiedniego autobusu. Po wyjściu z lotniska, pogoda nas miło zaskoczyła, było cieplej niż się tego spodziewaliśmy (ok 28 stopni Celsjusza). Autobus dowiózł nas pod sam hotel. Zameldowanie przebiegło bez żadnych problemów. Pobyt mieliśmy zarezerwowany w  Hotelu Astoria Playa z opcją HB w miejscowości Port d'Alcudia. Hotel spełnił nasze oczekiwania. Na ostatnie 7 dni naszego pobytu zarezerwowaliśmy samochód (wersja A - ekonomiczna) w wypożyczalni www.hiperrentacar.com. Ku miłemu zdziwieniu dostaliśmy Seata Ibizę z przebiegiem 35000 km w tej samej cenie.
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć i filmików z naszego wyjazdu zamieszczonych poniżej.

Alcudia Plaża :)

Soller

Palma de Mallorca

Valldemossa

1. Wspaniała relacja. Chciałabym się wybrać na Majorkę właśnie w te wakacje. Nie wiem, czy się uda, ale mam nadzieję. Zapraszam również na mój blog www.wokołoświata.blogspot.com

1. Dzięki :) Majorka to dobry wybór, polecamy :)

2. Przepiękny kolor morza. Ja za 2,5 miesiąca wybieram się na Majorkę i też zarezerwowałam hotel w Alcudii, po Twoich zdjęciach widzę, że to dobry wybór:)

Pozdrawiam, Ania
    www.podroze-podroze-podroze.bloog.pl

3. Majorka ma wiele urokliwych miejsc, warto wypożyczyć samochód i zwiedzić wyspę. Alcudia to dobre miejsce do wypoczynku z bardzo ładną długą plażą, w innych miejscach wyspy jest wiele zatoczek z turkusową wodą, które warto zobaczyć. Życzymy udanej podróży :)